ParadicsomKert

ParadicsomKert

Paradicsomokról paradicsomkedvelőknek a ParadicsomKerten

2017. június 14. - paradicsomkert

Minden 2 évvel ezelőtt kezdődött, amikor egy dísznövény kiállításon rábukkantam kedvenc "nemisannyiradísz" dísznövényemre, Vilmára. A két kicsi Vilma egész nyáron kitartó társam volt és a bérház ablakát kiválóan díszítette és mindemellett apró, piros koktélparadicsomokkal is elvarázsolt.

 vilma_2015.JPG

Vilmáék annak ellenére, hogy ketten húzódtak meg egy 60 cm-es balkonládában szépen fejlődtek, tápanyaghiány ellenére is sok-sok koktélparadicsomot termeltek nekem. A költözést is jól viselték, szeretnék tehát kocsikázni is, akkor is, ha tömve van a jármű és nekik csak egy kis hely marad.

Aztán eljött a tél és Vilmáéktól elbúcsúzva, már a következő generációt tervezgettem. Tavaly azonban lustamód, csak vettem egy nagyáruházban néhány palántát és ismét balkonládában nevelgettem nevesincs barátaimat. Nem volt rossz, de nem volt élmény sem a növekedésük, sem a megtermelt paradicsom. Felejthető.

Annál nagyobb kedvvel és lendülettel kezdtem el tervezgetni ősszel, hogy megvásárolva új kertes házunkat milyen paradicsomültetvény, paradicsomkert, „paradicsom paradicsom” fog majd növekedni a kertünkben.

Tavaly decemberben már megrendeltem a magokat, beszereztem a kis cserepeket, de hányatatott, ám izgalmakkal teli sorsuk csak később kezdődött a kis paradicsom gyerekeknek.

A blogon tehát minden lesz a paradicsommagokról, paradicsom magok vetéséről, a paradicsom palánta nevelgetéséről és várhatóan kertünkben termő különlegességek gyönyörű fotóival tudom majd alátámasztani azt a remek katyvaszt, amit ezen a blogon olvashattok. Üdv a ParadicsomKerten!

A bejegyzés trackback címe:

https://paradicsomkert.blog.hu/api/trackback/id/tr6212589311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása